Netflix poprvé ukázal čísla sledovanosti. Nejvíce lákal Noční agent, Bridgertonovi nebo Wednesday

FILMY NA NETFLIXU

Netflix poprvé ukázal čísla sledovanosti. Nejvíce lákal Noční agent, Bridgertonovi nebo Wednesday
Americká streamovací služba Netflix v úterý poprvé zveřejnila údaje o sledovanosti. Foto: Shutterstock
2
Panorama
Echo24
Sdílet:

Americká streamovací služba Netflix v úterý poprvé zveřejnila údaje o sledovanosti. V prvním letošním čtvrtletí byl mezi diváky nejoblíbenější seriál Noční agent. Společnost, která se větší transparentnosti léta bránila, na webu uvedla, že data o sledovanosti bude publikovat každý půlrok.

První série seriálu o agentovi FBI v Bílém domě vynesla Netflixu od ledna do června více než 812 milionů hodin sledování. Úspěšný byl i komediální hororový seriál Wednesday, thrillerový televizní seriál Ty a prequel k úspěšnému romantickému seriálu Bridgertonovi – Královna Šarlota: Příběh Bridgertonových, který seriálu Bridgertonovi dějově předchází.

Žebříček nejsledovanějších filmů, seriálů a dalších pořadů na streamovací službě Netflix.
Žebříček nejsledovanějších filmů, seriálů a dalších pořadů na streamovací službě Netflix. Foto: Netflix

Netflix zveřejnil informace o sledovanosti více než 18.000 titulů, které tvoří 99 procent veškeré jeho sledovanosti, a všech titulů, které diváci sledovali více než 50.000 hodin. Velké zastoupení má i neanglicky mluvená produkce, která tvoří 30 procent sledovanosti, zejména tituly v korejštině a ve španělštině.

Americký streamovací gigant od roku 2021 zveřejňuje seznam deseti nejsledovanějších titulů Top 10 a také seznam nejoblíbenějšího obsahu na základě výkonnosti pořadů během prvních 91 dnů na platformě. Tato nová zpráva však jde ještě dál.

Netflix čelí tlaku, aby zvýšil transparentnost, vzhledem k tomu, že Hollywoodem otřásly stávky organizované odbory scénáristů a herců. Ti mimo jiné požadovali větší podíl na zisku, který firma díky jejich práci vytváří.

„Je to významný krok vpřed pro Netflix a pro naše odvětví,“ uvedla společnost. Že by k němu Netflix přiměly diskuse s odbory, ale spoluředitel firmy Ted Sarandos podle agentury AFP popřel. Podnik podle něj údaje nezveřejňoval, aby nepomáhaly případným konkurentům, ale „časem tak vytvořil atmosféru nedůvěry“. „Věříme, že informace o sledovanosti (obsažené) v této zprávě (...) poskytnou tvůrcům a našemu odvětví jasnější obraz o našich divácích a o tom, co je zajímá,“ napsal Netflix.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články