McDonald’s si vystřelil ze zákazníků. Lidé by však okurkový burger opravdu chtěli

Aprílový žert v McDonald's

McDonald’s si vystřelil ze zákazníků. Lidé by však okurkový burger opravdu chtěliNOVÉ
McPickle burger byl oznámen pouze jako aprílový žert. Jenže lidé si pro něj skutečně přišli. Foto:

Zdroj: Instagram firmy McDonald's.

2
Svět
Echo24
Sdílet:

Aprílový žert amerického řetězce restaurací McDonald‘s se vyvedl. Na sociálních sítích oznámil, že do prodeje se dostane zcela nový McPickle Burger, tedy hamburger plněný pouze okurkami a sýrem. Ačkoliv šlo pouze o vtip, lidé si do poboček pro novinku opravdu přišli, aby zklamaně zjistili, že byli napáleni.

„Milovníci okurek pozor! Konečně novinka, na kterou jste čekali. S potěšením oznamujeme uvedení nového burgeru McPickle na trh,“ napsal řetězec na svůj oficiální instagramový účet. „Už je na čase, aby se šťavnaté a chutné okurky dostaly do spojení se sýrem, kečupem a sezamovou bulkou,“ stojí dále v příspěvku, který McDonald‘s zveřejnil jako vtip.

Pro mnohé zákazníky šlo o klamavou reklamu a byli rozlobení, že McPickle nebyl od prvního dubna skutečně k dostání. „Nezahrávejte si se mnou,“ napsal na Instagram jeden z napálených uživatelů. „Opravdu to udělejte.“ Jiným se však dle svých vlastních slov zvedal žaludek jen při pohledu na obrázek, který McDonald‘s publikoval na sociálních sítích společně s krátkým reklamním videem. „Právě jsem se málem pozvracel jen při pohledu na ten burger,“ okomentoval fotku na Instagramu znechucený zákazník.

Novinkou měly být i omáčky s příchutí shakeů.
Novinkou měly být i omáčky s příchutí shakeů. Foto:

Zdroj: Instagram McDonald‘s

„Pokud o ten sendvič opravdu stojíte, tak si objednejte normální cheeseburger a k němu miliardu okurek navíc,“ poradil solidárně zklamaným lidem další uživatel, což někteří dokonce skutečně udělali. Zároveň se objevila další falešná novinka. Tou byly omáčky s příchutí mléčných nápojů, takzvaných shakeů. Na pobočkách jste si tak měli kromě kečupu, tatarky či barbecue omáčky mít možnost zakoupit si i vanilkovou, jahodovou či čokoládovou omáčku. I v tomto případě se samozřejmě jednalo o žert.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články