INTERSPORT zůstává v Česku a chystá expanzi. Retail parky jsou novým motorem růstu
KOMERČNÍ SDĚLENÍ
INTERSPORT potvrzuje dlouhodobé plány pro český trh. Rakouští majitelé značky vidí v tuzemsku prostor pro další rozvoj a investice. Součástí strategie je přesun do retail parků, rozvoj franšízového modelu a prohloubení spolupráce s developery napříč regiony.
Značka INTERSPORT, jeden z největších evropských prodejců sportovního vybavení, zůstává pevně ukotvena na českém trhu. Navzdory konkurenčnímu prostředí a proměnám v nákupním chování zákazníků firma plánuje rozvoj sítě svých prodejen.
„Český trh je pro nás důležitý a má do budoucna velký potenciál. Zaměřujeme se na udržitelný růst a lokality, které dávají smysl jak pro zákazníky, tak pro naše obchodní partnery,“ říká Harald Tscherne, spolumajitel INTERSPORT Austria.
Nová strategie značky staví na posunu směrem k retail parkům, které nabízejí snadnou dostupnost, přehlednou strukturu a umožňují značce být zákazníkům ještě blíž. „Naším cílem není růst za každou cenu, ale vybudovat efektivní a udržitelný model. Retail parky nám umožňují kombinovat kvalitu služeb s efektivitou provozu a přinášet zákazníkům větší komfort,“ uzavírá Harald Tscherne.
INTERSPORT v Česku provozuje 35 prodejen a zaměstnává kolem 400 lidí. Po převzetí několika poboček od Hervis Sportu firma sjednotila jejich vizuální podobu a služby podle rakouského vzoru. Nové prodejny spojuje čistý design, přehlednost a důraz na kvalitní poradenství.
Díky tomu, že INTERSPORT je součástí jedné z největších sportovních retailových skupin na světě, má český trh přístup k mimořádně širokému portfoliu značek i aktuálním sportovním trendům. Silné mezinárodní zázemí umožňuje přinášet kolekce, které jsou běžně dostupné ve světových metropolích, a představit je českým zákazníkům ve stejné kvalitě a včas.
„Spojení globálního know-how a lokální odbornosti nám umožňuje reagovat rychleji, nakupovat výhodněji a nabízet širší škálu novinek. Díky tomu se zákazníci mohou spolehnout, že u nás každou sezónu najdou aktuální a kvalitní výbavu od známých i zajímavých značek, které jinde často nenajdou,“ doplňuje Tscherne.