Dermacol uspořádal nejromantičtější a největší oslavy lásky LOVE DAYS

Dermacol uspořádal nejromantičtější a největší oslavy lásky LOVE DAYS 22
INZERCE
Echo24
Sdílet:

Legendární česká značka Dermacol letos poprvé uspořádala velkolepé LOVE DAYS, oslavy nejromantičtějšího svátku lásky a krásy. Ty odstartovaly už o víkendu koncem dubna speciálním programem sestaveným z vybraných exkluzivních i oblíbených tradičních kulturních zážitků. Samotný První máj byl pak zcela zasvěcený láskyplným oslavám a vášnivému líbání, o které se značka Dermacol postarala ve spojení s kanálem Prima LOVE.

Nezapomenutelnou oslavu nejkrásnějších svátků lásky a krásy v podobě výjimečných zážitků se společnost Dermacol rozhodla uspořádat jak pro širokou českou veřejnost, tak také pro vybranou skupinu zahraničních hostů. Tu tvořily především přední světové blogerky a youtuberky, jejichž prostřednictvím se společnost Dermacol rozhodla oslovit zahraniční publikum. 

Foto:

Dermacol LOVE DAYS vyvrcholily spolecnou akci s TV Prima LOVE v parku Grebovka. Cely den byl nabity zrkaslovacimi a relaxacnimi aktivitami. Programem provazeli Eva Perkausova, Zdenka Zadnikova Volencova a Miroslav Simunek.

Skrze sociální sítě a nové formy on-line komunikace představí mladé generaci bohaté české tradice i unikátní kulturní dědictví, na jehož základech značka Dermacol vznikla a které hluboce respektuje i dnes. 

„Mezi klenoty české kultury pyšně řadíme i náš nejslavnější produkt Make-up Cover. Nejsledovanější youtubeři světa, jako jsou například Jeffreestar anebo Tati, jej objevili náhodou a ve svých videích s mnohamilionovými zhlédnutími potvrzují dosud nikým nepřekonanou vysokou kvalitu tohoto produktu,“ uvádí Věra Komárová, ředitelka strategického vývoje společnosti Dermacol. A navazuje: „Jsme z tohoto ohlasu nadšeni. Věříme, že přiblížení značky Dermacol formou emocemi nabitých zážitků je tou nejlepší cestou pro zvýšení povědomí naší značky a pro budování nových vztahů na světových trzích.“

Foto:

Svetove youtuberky a vybrane hosty vozila v prubehu LOVE DAYS ruzova Dermacol limuzina. V popredi Vera Komarova, reditelka vyvoje Dermacol 

Toto ojedinělé setkání vybraných světových influencerů nemá v naší zemi obdoby a zúčastnilo se jej 17 beauty blogerek a youtuberek z Itálie, Německa, Polska,

Rumunska, Řecka, USA, Číny, Kuvajtu, Maroka a Kazachstánu. Pro hosty zajistila společnost Dermacol ubytování v hotelu Alchymist Grand Hotel & Spa, který byl vyhlášen cestovatelským serverem TripAdvisor nejromantičtějším hotelem světa. Součástí programu byla návštěva nejslavnějšího baletního představení Labutí jezero v Národním divadle, které je spojeno se značkou Dermacol mnohaletým partnerstvím a jehož hlavní protagonisté se líčí pro svá představení právě touto kosmetikou. V programu nemohly chybět ani prohlídky Starého Města a Pražského hradu, výlet lodí po Vltavě a ochutnávka českých specialit s nejkrásnějším výhledem na Prahu v Terase u Zlaté studně.

O víkendovém workshopu představila společnost Dermacol hostům své nejúspěšnější produkty, letošní novinky i vlajkový obchod v Palladiu a inspirovala světové beauty trend setterky k využití svých produktů pro líčení i na navazující magickou noc spojenou s pálením čarodějnic. 

Foto:

Na 1. maje by mela byt kazda zena polibena pod rozkvetlou tresni, aby nasledujici rok neuschla. A tak pro krasu a energii zen zajistil Dermacol take profesionalni libace. 

„Přáli jsme si, aby naši hosté zažili to nejkrásnější, co srdce Evropy může nabídnout. Neskrývaně nadšení však byli právě také z našich lidových tradic – z pálení čarodějnic na Ladronce a z líbání pod rozkvetlou třešní v Grébovce,“ s úsměvem dodává Věra Komárová.

Líbání pod rozkvetlou třešní přilákalo 7 tisíc dalších účastníků do malebného pražského parku Grébovka, kde oslavy lásky DERMACOL LOVE DAYS vyvrcholily. Celý sváteční den 1. května zde společnost Dermacol zasvětila společně s TV Prima LOVE hýčkání, kráse a lásce.  „Všichni se mohli na místě přesvědčit, že dlouhotrvající rtěnka Dermacol 16H LipColour je skutečně neslíbatelná a vytvoří dokonalý vzhled rtů po celých 16 hodin. Myslím, že vedle produktu Make-up Cover se nám podařilo vyvinout další světový bestseller,“ uzavírá Věra Komárová.

Sdílet:

Hlavní zprávy