Chceme značku zaměřenou na kvalitu a zákaznický zážitek. Muži si to zaslouží, říká Lauková

Chceme značku zaměřenou na kvalitu a zákaznický zážitek. Muži si to zaslouží, říká Lauková

PODCAST

Podcasty
Echo24
Sdílet:

Investiční skupina SPM se stala stoprocentním vlastníkem tradiční české značky prémiové pánské módy FERATT. A hostem podcastu HROT byla Karin Lauková, vedoucí retail divize investičního fondu SPM. „Chceme vytvořit strategii, která zákazníkům umožní propojení online a offline světa. Cílem je, aby si zákazník mohl vybrat online, ale osobně si zboží vyzkoušet, případně využít služeb našich poradců,“ vysvětluje Lauková.

Jak bude fungovat postavení značek FERATT a Pietro Filipi v rámci SPM Invest? I o tom v podcastu Hrot Pavla Štrunce.

Kompletní audio a videoverzi naleznete ZDE

Zkrácenou verzi naleznete ZDE

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Injekce přímo do srdce

KOMENTÁŘ

Slovní spojení „injekce do srdce roztokem kyseliny“ má v polské kultuře velmi jasné konotace: byl to jeden z postupů likvidace vězňů používaných Němci v ...

00:01
Echo Prime Time Pavla Štrunce

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články