Čína je budíček pro tradiční značky

Čína je budíček pro tradiční značky

Auto
Echo24
Sdílet:

Podzimní Echo Salon s automobilovou tematikou přivedl tentokrát k diskusnímu stolu zástupce automobilek, jež mají silné vazby na Asii. Značku Volvo, jejímž vlastníkem je už od roku 2010 čínský koncern Geely, reprezentuje generální ředitelka Šárka Heyna Fuchsová, nové a dravé čínské značky Omoda a Jaecoo zastupuje ředitelka Petra Růžičková a za jihokorejský Hyundai přišel diskutovat Marek Trešl, produktový a marketingový ředitel Hyundai Motor Czech.

Není tedy divu, že se velká část našeho povídání točila právě kolem vstupu a ambicí celé řady čínských výrobců, ale došlo i na ryze lokální česká témata, třeba na 150 km/h na našich dálnicích.

Verzi pro YouTube najdete ZDE.

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz