Personální zemětřesení v CNN Prima NEWS. Stanici povede dosavadní moderátor Štrunc

CNN PRIMA NEWS

Personální zemětřesení v CNN Prima NEWS. Stanici povede dosavadní moderátor Štrunc
Pavel Štrunc. Foto: CNN Prima NEWS
Domov

Echo24

Čtyři měsíce od startu nové televizní stanice CNN Prima NEWS dochází v televizi k významným změnám. Z vedení odcházejí Petra Benešová a Eliška Čeřovská. Stanici nově povede dosavadní moderátor večerních zpráv Pavel Štrunc, jeho zástupcem bude dosavadní vedoucí online sekce CNN Prima NEWS Tomáš Večeřa. Televize změny oznámila v tiskové zprávě.

Televize přišla se změnami po čtyřech měsících provozu. „Pavel Štrunc je uznávaný novinář s bohatou zkušeností v televizním i online zpravodajství. Online sekce pod vedením Tomáše Večeři dosaženými výsledky výrazně převyšuje naše původní cíle,“ uvedl Marek
Singer, generální ředitel skupiny Prima.

Cílem nového ředitele Pavla Štrunce je zejména propojení televizního vysílání a on-line sekce. Té se totiž zatím daří více než samotné televizi, jejíž sledovanost je za očekáváním. „Mým cílem je intenzivnější propojení televizní a online části zpravodajské platformy, větší centralizace a zjednodušení způsobu řízení redakce,“ uvedl Pavel Štrunc.

Průměrný podíl kanálu na celkové sledovanosti byl za první tři měsíce vysílání 0,35 procenta ve skupině diváků starších 15 let. Web CNNPrima.cz dosáhl za červenec 1,3 milionu uživatelů, uvedla v tiskové zprávě mluvčí televize Gabriela Semová.

Foto: Echo24

Prima v srpnu oznámila optimalizaci svého zpravodajského kanálu. Oznámila mimo jiné ukončení pořadu moderátorky Markéty Fialové. Televizní skupina Prima už před několika týdny stáhla svou hlavní zpravodajskou relaci Hlavní zprávy ze CNN Prima News, dále ji vysílá už jen na stanici Prima. Podle informací redakce Echo24 v červnu spadla sledovanost Hlavních zpráv ze 600 tisíc diváků na něco málo přes 400 tisíc na relaci.

CNN Prima News začala vysílat na začátku května. Několikatýdenní zpoždění zavinila koronavirová epidemie. Do konce roku chce kanál dosáhnout sledovanosti 1,5 procenta ve skupině diváků 15 až 69 let. Roční náklady na provoz vyjdou na stovky milionů korun.