Průběh voleb sledoval i Babišův marketér Marek Prchal -
Ačkoliv z hlediska hospodaření hnutí prodělalo zhruba 20 milionů korun, ve štábu i tak panovala radost -
Martina Dlabajová (vlevo) je europoslankyní od července 2014, v EP je místopředsedkyní výboru pro rozpočtovou kontrolu a členkou výboru pro zaměstnanost a sociální věci -
Pozorovatelé mluví také o kvalitním marketingu nejsilnějšího politického seskupení v Česku, které zvýšilo počet svých zvolených europoslanců o dva na šest -
Babiš řekl, že výsledek považuje za úspěch, protože proti hnutí „jela intenzivní kampaň“ -
Dita Charanzová (uprostřed) získala od voličů 53 924 preferenčních hlasů -
ANO ve volbách zvítězilo se ziskem 21,18 procenta hlasů a na kampaň vynaložilo podle dostupných informací až 35 milionů korun -
Hnutí ANO Andreje Babiše, které před osmi lety založil, sází na jeho tvář prakticky ve všech volbách -
Monika Babišová u restaurace Paloma Průhonice -
Šéf hnutí ANo odvolil na Obecním úřadě v Průhonicích -
Antikampaň byla podle Babiše vylhaná a velice intenzivní -
Vládu ANO a ČSSD výsledky evropských voleb pravděpodobně příliš neovlivní -