Instalace Medusa od studia BelCandor proměnila Petřínskou rozhlednu v obrovského vodního živočicha, jehož světelná chapadla se vlnila a sápala po okolí. -
Instalaci Medusa tvořilo dvanáct multifunkčních světel BMFL od českého výrobce ROBE lighting. -
Interaktivní projekci Faces na Šítkovské věži vytvářeli sami návštěvníci. Pomohla jim k tomu kamera RealSense od společnosti Intel, která dokáže snímat 3D model hlavy. -
Ve výsledku tak vznikla projekce trojrozměrných tváří návštěvníků přímo na stěnu věže. -
Velkolepá sedmdesátimetrová instalace 1.26 od Američanky Janet Echelmanové před Rudolfinem na náměstí Jana Palacha. -
1.26 tvořila rozměrná síť, která se vznášela nad hlavami diváků. Koncept díla byl inspirován propojeností zemských jevů a systémů. Umělkyně použila data z laboratoří NASA a NOAA týkající se dopadů zemětřesení v Chile v roce 2010. -
Dancing cube od designérů Jan Vacek a Martin Šmíd v prostoru piazzety Národního divadla. -
Instalace Horizontal Interference polských autorů Katarzyny Malejky a Joachima Slugockiho stála na Kampě. -
Convergence od francouzsko-japonského studia Nonotak stála na Náplavce na Rašínově nábřeží. Jednoduchou geometrickou strukturu audiovizuální instalace tvořily tyče LED zářivek, které byly zasazeny do industriální atmosféry osmnáctimetrového tunelu vytvořeného ze tří skladovacích kontejnerů. -
Citadels: Lightscape od Nizozemce Matthijse Munnika byla na Náměstí Republiky. -
Magical Garden od Fina Kari Kola na Střeleckém ostrově byla doplněná o zvukový doprovod. -
WIDE/SIDE, interaktivní instalace od portugalského umělce João Martinho Moura. -
Ocelot byl umístěn na Ovocném trhu. Sochař Čestmír Suška spojil síly s mladým světelným designérem Petrem Puflerem. Kovový válec sem převezli z plzeňské výstavy Restart v rámci Evropského hlavního města kultury. -
Instalace Onion Skin od francouzského umělce jménem Olivier Ratsi byla na náměstí Jiřího z Poděbrad. -
Projekce ESCAPE z dílny maďarského průkopníka videomappingu László Zsolta Bordose vysílaná na kostel sv. Ludmily na Náměstí Míru. -
Diváci při sledování ESCAPE získávali dojem, že se fasáda před jejich očima proměňuje v působivé humanoidy, které ně jednou znepokojivě shlíží a podezřívavě si je prohlížejí, jindy se jako symbol křehkosti lidského osudu propadají kamsi do hlubin prostoru. -