„Chlapi pozor, letos chodíme i my.“ Schillerová natočila velikonoční video

SCHILLEROVÁ NA TIKTOKU

„Chlapi pozor, letos chodíme i my.“ Schillerová natočila velikonoční video
Šéfka poslanců hnutí ANO Alena Schillerová natočila velikonoční video. Foto: Hnutí ANO
2
Domov
Sdílet:

Předsedkyně poslaneckého klubu hnutí ANO Alena Schillerová zveřejnila na TikToku video, na kterém připomíná, že v přestupném roce mohou chodit koledovat i ženy. „Tak chlapi pozor, letos je přestupný rok a chodíme i my,“ říká Schillerová na videu s pomlázkou v ruce.

@aschillerka Tak bacha! #foryoupage #fyp #czechrepublic #viral #like #protebe #alenaschillerova #fypシ #czech #schillerka #tiktok #share #share #schillerova #funny #comedy #happy #easter #velikonoce ♬ původní zvuk – Alena Schillerová

Bývalá ministryně financí je na TikToku, který je populární mezi nejmladší generací, velmi aktivní. Natočila například tzv. „lekce pro boomers“, tedy pro starší občany, v nichž využívá slova, která používají mladí lidé. Jedno z nich se například týkalo ministra vnitra Víta Rakušana. „Trochu Dozimetr a toxic, ale jinak celkem legit skiller. Felí po hospodách a flexí před Fialou. Má to totiž za fre. Má teď FOMO z TikToku, tak to za chvíli bude hypovat tady,“ uvádí Schillerová. Na konci videa uvádí výrazy na pravou míru.

Hnutí ANO se podle expertů daří přes sociální sítě cílit na mladé voliče. „Hnutí ANO nejlépe zvládá udržet si své voliče, další získává zejména z řad těch, kteří se minulé sněmovní volby nezúčastnili, včetně prvovoličů,“ potvrzuje agentura Median.

Důraz ANO na současné trendy na sociálních sítích připomněl pro Echo24 i sociolog agentury Kantar Pavel Ranocha. „Může jít o důsledek větší aktivity ANO na sociálních sítích, ale také toho, že tato generace ještě nemá tak pevné politické ukotvení a přetáhnout ji na svou stranu je o něco jednodušší, čehož zřejmě ANO cíleně využívá,“ myslí si.

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články