Pořad Tuckera Carlsona se objevil na ruské televizi Rossija 24

TUCKER CARLSON

Pořad Tuckera Carlsona se objevil na ruské televizi Rossija 24
Americký moderátor Tucker Carlson začal vysílat svůj pořad na ruské Rossija 24. Foto: Shutterstock
1
Svět
Sdílet:

Pořad amerického moderátora Tuckera Carlsona se objevil na ruské televizi Rossija 24. A to pod názvem Tucker Rossija24. O zprávě, že moderátor, který v únoru 2024 vedl rozhovor s ruským prezidentem Vladimirem Putinem přímo v Kremlu, začal svůj pořad vysílat na ruské státní televizi Rossija 24, informovala například ukrajinská Pravda či americká novinářka věnující se Rusku Julia Davis. Později však jakékoliv spojení Carlsona s televizí odmítl Carlsonův spolupracovník Arthur Schwartz, informuje Forbes.

Podle ukrajinského serveru Pravda se mělo jednat o společnou produkci Carslonova YouTube kanálu, jeho společnosti Carlson TV a ruské státní televize. V prvním díle údajného společného pořadu s ruskou televizí s experty rozebírá lymskou boreliózu, vyplývá ze záběrů, které se objevily na sociálních sítích.

Spolupracovníci Carlsona však jakoukoliv spolupráci jeho firem s ruskou televizí popřeli. "Je to naprostý nesmysl," uvedl Carlsonův spolupracovník Arthur Schwartz. Neil Patel manažér The Tucker Carlson Network uvedl, že společnost nespolupracuje se žádnou státní televizí v jakémkoliv státě.

Podle Forbesu se na ruské státní televizi objevily starší díly pořadů Tuckera Carlsona.

Carlson v únoru tohoto roku vedl rozhovor s Vladimirem Putinem, za což čelil tvrdé kritice. Řada amerických novinářů upozornila, že si Carlsona Kreml vybral, jelikož jejich žádosti o rozhovor Kreml kvůli údajné zaujatosti mainstreamových médií odmítal. Sám moderátor v minulosti kritizoval například americkou pomoc Ukrajině. „Je to naše práce, je to žurnalistika. Naší povinností je informovat veřejnost,“ bránil se v minulosti kritice Carlson.

V minulých týdnech vedl v rámci svého YouTube kanálu rozhovor s ruským ideologem Alexandrem Duginem.

Americký novinář Tucker Carlson byl až do minulého roku jednou z hlavních tváří americké televize Fox News. Na jeho pořad se dívalo okolo 3,5 milionu diváků. Šéf televize Rupert Murdoch ho vyhodil z televize poté, co v rámci mimosoudního vyrovnání televize vyplatila stovky milionů dolarů. Před samotným procesem vyšly najevo Carlsonovy komentáře o svých kolezích i to, že řadě věcí, které v televizi sám říká, nevěří.

Tucker krátce po vyhazovu rozjel nový pořad na sociální síti Twitter (nyní X). První díl jeho pořadu, kde kritizoval mainstreamová média či ukrajinského prezidenta Zelenského shlédly desítky milionů lidí.

 

Sdílet:

Hlavní zprávy

Týdeník Echo

Koupit

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články