Burger King nabízí speciální burger pro udržení rozestupů. Po jeho snězení se k vám nikdo nepřiblíží

Burger King nabízí speciální burger pro udržení rozestupů. Po jeho snězení se k vám nikdo nepřiblíží
Svět

POVINNÉ ROZESTUPY

zd Echo24

S možným řešením, jak si udržet v době hrozící nákazy koronavirem ostatní „od těla“, přišel řetězec Burger King. V Itálii, která byla evropským epicentrem nákazy, začal nabízet burger „napěchovaný“ trojitou porcí cibule, díky kterému sice porušíte společenské konvence, avšak zůstanete v bezpečí.

Dodržování povinných rozestupů patří k výrazným pravidlům boje proti šíření nákazy novým koronavirem v mnoha zemích včetně České republiky. Jak se ale ukázalo například první víkend po rozvolnění pravidel v Itálii, lidé scházející se v centrech měst před hospodami a bary na sobě většinou neměli roušky a pravidla nutného rozestupu nedodržovali, jak v neděli informovala agentura APA.

Vtipné řešení problému nabídl fastfooodový řetězec Burger King, který v názorné reklamě představil svůj nový produkt. „Social distancing Whopper“ je burger, který je „okořeněný“ trojitou porcí cibule, která je známá svou výraznou a typickou vůní. „Whopper s trojitou cibulí pomůže ostatním držet se dál,“ vysvětluje v reklamě pro italský trh řetězec.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Související články