Fundlift: Už žádné „UHO“. Zdravá strava v portfoliu se může vyplatit

Fundlift

Fundlift: Už žádné „UHO“. Zdravá strava v portfoliu se může vyplatitNové 4
Ekonomika
Sdílet:

Moderní doba s sebou přináší rozličné množství způsobů stravování, které mají jedno společné: zájem, aby se tělo i mysl cítily dobře. Jedním z hitů poslední doby, který si své fanoušky dokáže najít i mezi milovníky steaků nebo svíčkové se šesti, je rawfood, neboli živá strava. Tento specifický jídelníček je založen na konzumaci potravin zpracovaných za studena, s hlavní myšlenkou vysokého obsahu nutričních látek neznehodnocených tepelnou úpravou.

Dnes už jsou raw potraviny ve formě tyčinek či snacků běžně dostupné a naopak začíná být obtížné se zorientovat v jejich kvalitě. Před 13 lety bylo však prakticky nemožné v Čechách kvalitní výživné potraviny sehnat, natož pak v raw kvalitě. Nedostatku na trhu si všimla Tereza Havrlandová a začala sama první raw potraviny vyrábět, přičemž motivací jí bylo vlastní nadšení pro tento styl stravování. Dnes se produkty české firmy Lifefood vyvážejí do celého světa.  

Firma Lifefood vyrábí produkty živé stravy od roku 2006 a aktuálně se díky šíři svého produktového portfolia, výrobní ploše a počtu zaměstnanců řadí mezi největší světové výrobce rawfood. Pod vlastní značkou Lifefood, ale i pro privátní značky vyrábí raw krekry, chleby, energy tyčinky, sušenky, chipsy, snacky, čokolády, snídaně, pochutiny, proteiny a tzv. superfoods neboli superpotraviny. Spojení pestrosti produktů, výjimečné chuti, nutriční hodnoty a maximální kvality pomáhá Lifefoodu plnit jeho záměr dodávat zákazníkům prvotřídní produkty, ke kterým se vracejí.

Foto:

Foto: Lifefood

Svou činnost Lifefood navíc neustále poměřuje těmi nejvyššími eko standardy, a podporuje tak zdravý a udržitelný život na planetě Zemi. Společnost prodává své výrobky ve všech zemích EU a slaví úspěch také např. ve Švýcarsku, Spojených arabských emirátech, Kuvajt či Hongkongu. Tím ale určitě nekončí, neboť tržní potenciál i nadále roste, a aktuálně má společnost nakročeno na americký a čínský trh.

„Segment zdravých tyčinek a nutričně bohatých snacků zažívá velký boom a podle všech dosavadních ukazatelů tento trend do budoucna nadále poroste. V regálech se množí produkty spadající do této kategorie. Je ale třeba dávat si pozor, protože ne všechny produkty, které se podle obalu tváří jako raw a bio či eko, jimi opravdu jsou,“ říká zakladatelka Lifefood Tereza Havrlandová. Právě na skutečné raw kvalitě si Lifefood zakládá a v tomto směru hodlá nepodlehnout konkurenčnímu boji a cenovým tlakům, ale naopak vytrvale vzdělávat trh.

Foto:

Foto: Lifefood

„Opravdová raw kvalita (really raw) znamená, že nejen výsledný produkt, ale i vstupní ingredience jsou zpracovávány při nízkých teplotách. A právě toto považujeme za zásadní, protože produkty vyrobené z tepelně zpracovaných surovin, jak je bohužel častou praxí, postrádají hlavní smysl rawfoodu, kterým je konzumovat nutričně bohatou stravu. Nejen naše vlastní výroba je plně raw, ale důsledně kontrolujeme i cestu každé suroviny od farmáře až k nám na sklad, takže zákazníkům ručíme za to, že žádná surovina v našem výrobku neprošla tepelnou úpravou nad 45 °C a že všechny nutriční hodnoty zůstaly zachovány,“ uvádí hlavní rozdíl Lifefood od konkurence Tereza Havrlandová. 

Produkty Lifefood jsou vyráběny ručně a baleny speciálně vytvořenou technologií, která garantuje uchování přirozené chuti i klíčových nutričních složek, a to navíc zcela bez přidaného cukru. Lifefood zpracovává pouze bezlepkové a bezlaktózové suroviny, takže všechny výrobky jsou vhodné i pro lidi trpící různými druhy potravinových alergií, stejně tak jako pro vegany. Cílem Lifefood je šířit a podporovat zdravý životní styl, k čemuž jako hlavního nástroje využívá vyladěnou chuť svých dobrot. Díky ní výrobky zajímají nejen milovníky raw food, vegetariány nebo vegany, ale cílovým zákazníkem je naprosto kdokoliv.

Nyní se k této misi snadno připojíte i vy. Společnost aktuálně spustila investiční kampaň na platformě Fundlift, kde nabízí podíl na základním kapitálu prostřednictvím tzv. investičních podílů. Stát se součástí Lifefood tak může každý již od 5 tisíc korun.

Foto:

Foto: Lifefood

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články