Nová OREA
Komerční sděleni
Foto: OREA
OREA Hotels & Resorts, jedna z největších tuzemských hotelových sítí, pokračuje v rozsáhlých rekonstrukcích svých hotelů a do roku 2021 bude investovat do svých hotelů přes 600 miliónů Kč. Finance směřují především do rekonstrukcí interiérů a technologických novinek. OREA ale nezapomíná ve svých investicích ani na své zaměstnance, kteří velkou měrou přispívají ke spokojenosti hostů.
Foto: OREA
OREA Hotels & Resorts má ve své nabídce resorty, určené pro rodiny s dětmi, lázeňské a kongresové hotely. Resorty mají nezaměnitelnou polohu, najdete je na atraktivních místech, jako je Harrachov, Špindlerův Mlýn, Šumava nebo Vysočina a nabízejí bohaté animační programy pro děti. Lázeňská klientela jistě ráda navštíví oblíbené Mariánské Lázně, kde ke třem hotelům přibyly do portfolia OREA na konci dubna další dva čtyřhvězdičkové hotely.
Foto: OREA
„Jedním z našich hlavních impulsů je přinášet stále kvalitnější zážitek pro hotelového hosta, a právě proto jsme spustili rozsáhlou modernizaci svých hotelových resortů,“ uvádí Gorjan Lazarov, ředitel OREA Hotels & Resorts. Rekonstrukce hotelové sítě započaly v loňském roce a dle plánů by měly být dokončeny v roce 2021. Hotely však neprochází pouze stavebními a designovými úpravami, nýbrž kompletní proměnou, která jim přinese zcela novou atmosféru. Resorty jsou vybaveny nejmodernějšími technologiemi, zvyšuje se úroveň poskytovaných služeb a v neposlední řadě i kvalita personálu. „Na vzdělání našich zaměstnanců klademe zvláštní důraz, což dokazuje i fakt, že jsme spustili akademii, kde školíme prozákaznický přístup a manažerské dovednosti. Uvědomujeme si, že v hotelovém průmyslu je osobní kontakt velmi důležitý, a proto se snažíme vychovat si svůj personál tak, aby poskytoval vysoký standard služeb,“ vysvětluje Gorjan Lazarov.
Foto: OREA
OREA Hotels & Resorts přišla na podzim 2018 jako první společnost v České republice s neotřelou novinkou. Na recepci přivítá hotelové hosty inteligentní robot Pepper. Při vstupu do hotelu hosta pozdraví, správně nasměruje a zodpoví dotazy. Kromě praktických funkcí ale dokáže i pobavit, např. na přání zatančí. Do budoucna s ním počítá jako prostředek k rychlému odbavení při příjezdu a odjezdu. Robotizace by tak mohla být dalším logickým krokem, který „odlehčí“ zaměstnancům s nepopulární administrativou a poskytne tak větší prostor ke zlepšení zákaznického servisu.
Foto: OREA
Díky investicím do technologií návštěvníkům brzy postačí k otevření dveří v hotelu mobilní telefon, dále vybavuje pokoje tablety a TV, která bude kompatibilní s mobilními telefony. Za zmínku také stojí významná investice do elektromobilů a vybudování dobíjecích stanic u všech hotelů. OREA také představila nový gastronomický koncept. Změnu hosté pocítili již na začátku loňského roku při snídani, kdy jim kvalitní zrnkovou kávu servíruje life barista. Dále rozšířila nabídku pro firemní klientelu, která se opírá o interakci šéfkuchařů s hosty. Prim hrají lokální suroviny z jednotlivých regionů a jejich využití.
Už v loňském roce OREA Hotels & Resorts dokončila rozsáhlou rekonstrukci OREA Resortu Horizont na Šumavě a OREA Hotelu Pyramida v Praze, v současné době probíhají práce na Resortu Horal ve Špindlerově Mlýně, který bude znovu otevřen v létě tohoto roku.
Foto: OREA
Obecným trendem mezi hotelovými hosty je kvalitní zákaznická zkušenost. Lidé se chtějí něco dozvědět, něco naučit, nejde jen o klasický „hotelový zážitek“. Vyhledávají kvalitu, nikoliv kvantitu. Daleko více ocení, pokud restaurace nabídne 5 kvalitních jídel, než 50 průměrných. „Na vyhodnocování zákaznického servisu máme svůj nástroj: trust you, který nám okamžitě vyhodnotí cokoliv se o nás ´šustne´ na sociálních sítích. A samozřejmě sledujeme statistiky Bookingu,“ vysvětluje Gorjan Lazarov.
Díky růstu důvěryhodnosti značky chce OREA dále rozšiřovat své aktivity a hledat nové destinace, kde bude provozovat hotely pod značkou OREA.