Babiš rozjel kampaň, má svou vlastní ‚pražskou kavárnu‘

Volební kampaň ANO

Babiš rozjel kampaň, má svou vlastní ‚pražskou kavárnu‘VIDEO UVNITŘ 1
Domov
Echo24
Sdílet:

Předseda hnutí ANO Andrej Babiš se v začínající předvolební kampani nechal inspirovat nekonečnými řečmi o „pražské kavárně“ a založil si svou vlastní. Novým formátem jeho propagace mají být rozhovory v tzv. „Babišově kavárně“.

Babiš své první sezení v kavárně věnoval zdravotnictví. Po výjezdech do krajů totiž Babiš tvrdí, že má informace o problémech tohoto resortu z první ruky. Video je vedeno jako dialog, v němž Babiš odpovídá na otázky bývalé televizní moderátorky Pavly Charvátové. Otázky údajně pocházejí od „obyčejných lidí“ a ministru financí je  zprostředkovává bývalá hvězda ČT i TV Nova. Otázky jsou však formulovány tak, že Babiš nemá nikdy příliš mnoho práce s jejich odpovězením.  

Vše je dopředu důkladně připraveno, Babiš má vždy hned k dispozici patřičná čísla a grafy. Babišův tým zároveň neponechal nic náhodě. Na videu je vidět, že jej z pozadí jistí jeden z jeho poradců a imagemakerů Marek Prchal s otevřeným notebookem. 

Reakce na nový předvolební program se Babiš dočkal záhy, a to například od předsedy opoziční TOP 09 Miroslava Kalouska. Podle něj by se měl Babišem inspirovat i ministr zdravotnictví Svatopluk Němeček (ČSSD). Kalousek mu radí, aby na oplátku vyrazil na výjezdy po finančních úřadech.

Čtěte také: Další pokus. Vláda posílá protikuřácký zákon znovu do sněmovny

Sdílet:

Hlavní zprávy

Týdeník Echo

Koupit
×

Podobné články