Nejmladší česká automobilka na Fundliftu! Znáte ZEBRU?

Rozšíření ZEBRA GROUP

Nejmladší česká automobilka na Fundliftu! Znáte ZEBRU?NOVÉ 3
Ekonomika
Sdílet:

ZEBRA GROUP je nejmladší automobilka v České republice, která vyrábí užitková vozidla s širokou škálou nástaveb a využití. Společnost poptává na Fundliftu financování výměnou za 3leté dluhopisy s 8% ročním úrokem v celkovém objemu pět milionů Kč. Peníze chce na dokončení vývoje a uvedení na trh nového modelu vozidla s elektrickým pohonem.

Vývoj multifunkčních užitkových vozidel v Čechách sahá již do počátku 90. let, kdy se na trhu objevil předchůdce ZEBRY vozidlo Magma. V roce 2014 došlo k převzetí výrobních specifikací a know-how k vozidlu Magma a vzniku společnosti ZEBRA GROUP s.r.o., jejíž značka si za 3,5 roku existence vybudovala výborné povědomí. Nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku nebo v Polsku je ZEBRA jediným sériově vyráběným vozidlem ve svém segmentu. Mezi její klienty se řadí jak velké domácí a nadnárodní společnosti (např. SKANSKA, ČEPRO, Pražské služby, AVE), tak municipality nebo veřejné účelové společnosti i menší zákazníci poskytující např. technické služby.

ZEBRA je vyráběna v krátké i dlouhé variantě s nosností do 3,5 tuny, je tedy možné ji řídit s řidičským oprávněním typu B. Vozidla jezdí rychlostí od 0,6 km/hod (například při zametání) až do 80 km/hod a díky širokému sortimentu nástaveb tak nabízí velké možnosti využití. Další konkurenční výhodou jsou nízké provozní náklady na užívání vozidla a široká distribuční síť poskytující servisní činnost.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

„ZEBRA aktuálně nabízí modely splňující nejpokročilejší emisní normu EURO6 a již disponuje funkčním konceptem vozidla s alternativním pohonem a podstupuje další strategické kroky k získání konkurenční výhody v oblasti nízko emisních a bez emisních vozidel,“ říká Petr Řihák, majitel ZEBRA GROUP.

E-mobilita je v automobilovém průmyslu vnímána jako trend, který bude mít zásadní dopad na vývoj celého odvětví. Proto je pro ZEBRA GROUP vývoj elektrického vozidla klíčový z hlediska udržení si konkurenční výhody. Odlišení vozidel ZEBRA od konkurence umožnilo společnosti prorazit na trhu a udržet si vysokou marži. Vzhledem k vysokým bariérám vstupu do odvětví je perspektiva rozvoje společnosti rozhodně slibná.

„ZEBRA GROUP je unikátní svým průnikem do relativně volné části atraktivního trhu a její byznys má potenciál růstu v běžném i tzv. high-tech segmentu užitkových vozidel. Od svého vzniku je společnost zisková a představuje tak zajímavou investiční příležitost,“ uvádí CEO Fundliftu Radek Musil.

Firma poptává financování na dokončení vývoje a uvedení na trh rozšířené produktové nabídky o vozidlo ZEBRA s alternativním pohonem. Získané prostředky budou využity na vývoj a zdokonalení elektromotoru, na homologaci vozidla a na přípravu jeho sériové výroby. Vývoj vozidla s alternativním pohonem představuje přirozenou reakci na již nyní vysokou poptávku po vozidlech tohoto typu, kdy ZEBRA GROUP registruje rostoucí zájem od řady stávajících i potenciálně nových zákazníků (např. od měst Praha, Pardubice, Ostrava, Brno, a další).

Čtěte také: Škoda Auto do září zvýšila provozní zisk na 1,2 miliardy eur

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články