Facebook má nový cíl, odlákat lidi od televizorů k sobě

Dravý Facebook

Facebook má nový cíl, odlákat lidi od televizorů k soběNOVÉ
Společnost bude bojovat na trhu se silnou konkurencí nejen tradičních televizních stanic, ale i novějších producentů, jako jsou Netflix, YouTube či Twitter a Snap. Foto:

Foto: Shutterstock

1
Tech
Sdílet:

Sociální síť Facebook chce přilákat diváky televize. Firma rozšíří svoji nabídku videí o televizní programy, od profesionálního ženského basketbalu po přírodovědné ze safari a rodičovské programy. Pro firmu je to zatím největší expanze do oblasti televize, píše agentura Reuters.

Produkt, který je přepracovanou dosavadní videonabídkou firmy, se jmenuje Watch. Nejprve bude k dispozici omezené skupině ve Spojených státech na mobilní aplikaci, internetových stránkách a televizních aplikacích, uvedla firma.

Největší sociální síť přišla s nabídkou videa loni. Od té doby již několikrát naznačila, že by se chtěla raději stát zdrojem původních a dobře produkovaných videí než zveřejňovat pouze videa vytvořená uživateli.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Facebook uvedl, že v nabídce budou přenosy zápasů ženského národního basketbalového svazu, rodičovské pořady od Time a pořady ze safari natočené pro National Geographic. Facebook již vysílá některé zápasy první ligy baseballu a v těchto přenosech bude nadále pokračovat.

Společnost bude bojovat na trhu se silnou konkurencí nejen tradičních televizních stanic, ale i novějších producentů, jako jsou Netflix, YouTube či Twitter a Snap.

Čtěte také: Nápad z konce světa. Neprodávat pivo a víno v supermarketech

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články