Echo Prime Time se vrací. Pavel Štrunc představí nové studio v neděli 24. srpna
ECHO PRIME TIME
Diskusní pořad Echo Prime Time se po letní přestávce vrací na obrazovky v novém kabátě. V neděli 24. srpna ve 20:00 přivítá moderátor Pavel Štrunc své hosty už z čerstvě zrekonstruovaného studia na pražském Lihovaru. Nové zázemí vzniklo během letní pauzy zásluhou investice vydavatelství SPM MEDIA, pod které spadají jak Echo Media, tak sesterské Radio Prostor a Hrot Media. Podobu studia navrhl známý filmový architekt Jan Vlček, jenž se podílel například na filmu Lidice, Díra u Hanušovic, nebo na seriálech Okresní přebor či Já, Mattoni.
„Nebývale vysoká čísla sledovanosti nás příjemně překvapila. Věříme, že tento trend bude pokračovat, a proto jsme pořadu vytvořili zcela nové profesionální studio, které pro nás navrhl a zrealizoval známý filmový architekt Jan Vlček,“ uvedl šéfredaktor Echa a ředitel vydavatelství SPM Media Dalibor Balšínek.
Pořad, který se poprvé objevil na jaře letošního roku, si rychle našel své publikum. Každou epizodu sleduje v průměru více než 100 tisíc diváků, nejúspěšnější díl překročil hranici 200 tisíc zhlédnutí. Díky krátkým výstřižkům na sociálních sítích se pak obsah Echo Prime Time dostává až k 1,1 milionu lidí.
Podzimní vysílání bude podle očekávání výrazně ovlivněno říjnovými parlamentními volbami. „Zájem diváků o volby bude velký. Jsem přesvědčen, že na Echo24 máme co nabídnout – rozhovory, analýzy i profily, ať už v tisku nebo ve videu. Chceme, aby se lidé mohli rozhodovat co nejinformovaněji,“ říká moderátor Pavel Štrunc.
EDITORIAL: Vláda Petra Fialy ohrožuje důvěru ve stát
Vedle Echo Prime Time vydavatelství produkuje i další formáty, například Echo Poradu, Echo Salon či filozofický podcast Terezy Matějčkové Pravda neexistuje. Samotné Radio Prostor, které ve spolupráci s webem Echo24 živě přenáší i Echo Prime Time, posílilo o víkendové vysílání. První české on-air podcastové rádio si týdně naladí téměř 100 tisíc posluchačů, měsíčně pak více než 230 tisíc.