Freshlabels spojuje síly s investiční skupinou SPM a chystá významnou expanzi

NOVÁ AKVIZICE

Freshlabels spojuje síly s investiční skupinou SPM a chystá významnou expanzi
Kromě e-shopu dostupného ve 26 zemích provozuje Freshlabels i dvě kamenné prodejny v Praze. Foto: SPM
4
Ekonomika
Echo24
Sdílet:

Investiční skupina SPM pokračuje v rozšiřování svého působení v oblasti českého retailu a módy. Oděvní divize SPM (NÁŠ OBCHOD s.r.o.), získala majoritní podíl ve společnosti Freshlabels, která od roku 2006 buduje pověst průkopníka designové a udržitelné módy v Česku, oznámila skupina v tiskové zprávě. Podle zástupců SPM kapitál a know-how skupiny pomohou Freshlabels realizovat investice zaměřené na další expanzi značky na českém online i offline trhu a v budoucnu i na dalších trzích v západní Evropě. Další rozvoj značky bude probíhat společně s původními zakladateli a stávajícím managementem.

Freshlabels patří mezi první projekty v ČR, které představily koncept objevování nových designových značek z oblasti městské i outdoorové módy. Obchod zákazníkům nabízí nejen produkty, ale i příběhy méně známých značek a klade důraz na otevřenou komunikaci a budování komunity milovníků jedinečného designu, kvality a udržitelnosti. Sortiment zahrnuje oblečení, boty, zavazadla i módní doplňky.

Kromě e-shopu dostupného ve 26 zemích provozuje Freshlabels i dvě kamenné prodejny v Praze. V uplynulém roce obchod přilákal více než 45 tisíc zákazníků a tržby dosáhly téměř 100 milionů korun.

Nová akvizice rozšíří módní a retailovou divizi SPM, kde již působí například obchod s prémiovou pánskou módou Feratt, tradiční české značky Pietro Filipi a STYX, e-shop s prádlem trenyrkarna.cz nebo prodejce menstruačních pomůcek maluna.cz.

„Freshlabels je typickým představitelem českých firem, které chceme v rámci skupiny SPM podporovat a dále rozvíjet. Je to výsledek mnohaleté usilovné práce zkušeného managementu a nadšeného týmu spolupracovníků, kteří svůj zajímavý nápad a know-how přetavili ve fungující a komerčně úspěšný projekt. Freshlabels chceme poskytnout stabilní kapitálové i manažerské zázemí a synergii s ostatními značkami nejen v rámci naší módní divize. Jsem přesvědčen, že díky tomuto spojení čeká Freshlabels nová kapitola, která povede k rychlému růstu a získání důvěry desetitisíců nových zákazníků v Česku i v Evropě,” uvedl Slavomír Pavlíček, zakladatel a partner SPM Invest.

Ladislav Žižka, CEO Freshlabels, doplnil: „Freshlabels vzniklo s cílem objevovat kvalitní a inspirativní značky z celého světa a zároveň ukazovat, že móda může být spojena s odpovědným životním stylem a udržitelností. Spojení s SPM je pro Freshlabels důležitým milníkem a potvrzením, že tato vize má budoucnost. Společně chceme tento přístup rozšířit napříč Evropou, kde již dnes máme své zákazníky, a zároveň podpořit další české značky, které sdílejí naše hodnoty. Velmi si této podpory vážíme a těšíme se na společnou cestu.“

Slavomír Pavlíček a Marek Španěl společně řídí investiční fond SPM a také SPM MEDIA, pod něž spadá vydavatelství Echo Media. To vydává Týdeník Echo a internetový deník Echo24.cz, který založil v roce 2014 někdejší šéfredaktor Lidových novin Dalibor Balšínek. Součástí skupiny je vedle Echa i měsíčník Hrot a Hrot24, ale také Radio Prostor či blogovací platforma Blogosvět a technologické studio Coolpany.
Sdílet:

Hlavní zprávy

Weby provozuje SPM Media a.s.,
Křížová 2598/4D,
150 00 Praha 5,
IČ 14121816

Echo24.cz

×

Podobné články