Trenýrkárně se daří. Tržby nám meziročně vzrostly o 14 procent, ohlásil ředitel e-shopu

EKONOMICKÉ VÝSLEDKY

Trenýrkárně se daří. Tržby nám meziročně vzrostly o 14 procent, ohlásil ředitel e-shopu 1
Ekonomika
Echo24
Sdílet:

Český e-shop se spodním prádlem Trenýrkárna.cz oznámil pozitivní výsledky za třetí čtvrtletí roku 2023. Tržby společnosti vzrostly meziročně o 14 procent, hrubá marže se pak zvýšila o 43 procent. Na síti LinkedIn to uvedl výkonný ředitel firmy Ruslan Skopal. Nejvýznamnějším krokem pro Trenýrkárnu podle něj v posledním čtvrtletí bylo navýšení podílu investora ve firmě. Česká investiční skupina SPM, pod níž patří i deník Echo24, totiž držela doposud minoritní podíl, ale od září 2023 už vlastní 65 procent společnosti.

„Ceníme si zájmu skupiny SPM. Ta totiž preferuje hlavně investice do českých společností s vlastní výrobou, se silným managementem, s nápadem a zápalem pro věc – tedy investice právě do nás,“ uvedl Skopal.

Trenýrkárna.cz také oznámila spojení s e-shopem Maluna, který se zaměřuje na produkty menstruační hygieny. „Těšíme se na naši spolupráci, na získání nových zkušeností a na to, že budeme mít možnost si vzájemně rozšířit náš sortiment,“ dodal CEO firmy.

Společnost také uvedla, že má nová odběrná místa Pikito, která nahrazují jednu její uzavřenou pražskou prodejnu. Trenýrkárna.cz se chce více zaměřit na online prodej a expanzi do zahraničí.

Trenýrkárna je největší tuzemský eshop se spodním prádlem, která mj. vyrábí a prodává značku Styx. Trenýrkárna loni vyrobila 300 000 kusů spodního prádla a obrat firmy činil 100 milionů korun. Letos firma vyhotovila doposud přes 700 000 kusů a obrat se prozatím vyšplhal na 135 milionů korun.

Pozn.: Echomedia a.s. (vydavatel Echa) je majoritně vlastněná společností SPM MEDIA, která patří do skupiny SPM Marka Španěla a Slavomíra Pavlíčka.

Sdílet:

Hlavní zprávy

×

Podobné články