Soukupův Barrandov dostal pokutu 200 000 korun za nevyvážené zpravodajství

Soukupův Barrandov dostal pokutu 200 000 korun za nevyvážené zpravodajstvíNOVÉ
Ředitel televize a moderátor Jaromír Soukup Foto:

Foto: TV Barrandov

Svět

Trest RRTV

Echo24

Provozovatel Televize Barrandov dostal od vysílací rady pokutu 200 000 korun kvůli nevyváženým příspěvkům o reklamní společnosti JCDecaux. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání to ve čtvrtek uvedla v tiskové zprávě. Vyjádření televize se zjišťuje.

Televize v pořadu Moje zprávy letos v březnu a dubnu odvysílala příspěvky s tvrzením ohledně podnikatelské činnosti JCDecaux a probíhajícího trestního řízení, jež byla předkládána jako fakta, přičemž zainteresované osoby a subjekty nedostaly podle rady prostor se k těmto domnělým faktům vyjádřit a případ byl prezentován jednostranně.

„Pořad prezentoval jasný, předem stanovený postoj a jako takový jej lze považovat za předpojatý a snažící se ovlivnit postoje diváka ve prospěch záměrů tvůrců. Neposkytl tedy objektivní a vyvážené informace nezbytné pro svobodné vytváření názorů,“ uvedla rada ve zdůvodnění.

Televize, kterou provozuje Barrandov Televizní Studio podnikatele Jaromíra Soukupa, dostala od rady pokuty za nevyvážené pořady již v minulosti. Naposled letos v srpnu to bylo 400 000 Kč za pořad Kauzy Jaromíra Soukupa.

Čtěte také: List není mrtvý, píše Soukup. Čeká jen na výrazné osobnosti

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Související články