2

Volvu v Česku stoupají prodeje, největší zájem je o Volvo XC60

NOVÉ

Témata: , ,

Generální importér značky Volvo, společnost Volvo Car Czech Republic, s. r. o., zaznamenal další rekordní prodejní úspěch. Výsledky za první čtvrtletí roku 2019 lze označit za historicky nejlepší na českém trhu.

Zatímco celý český trh s osobními automobily v uplynulém období vykázal značný pokles, značka Volvo šla v prodeji svých nových vozů razantně proti tomuto proudu.

Automobilový trh v České republice se celkově jak v měsíci březnu oproti březnu loňského roku, tak za celé první čtvrtletí (vůči stejnému období roku 2018) propadl o 12 %, segment prémiových vozů dokonce v březnu poklesl o 20 % (ve srovnání s březnem 2018), respektive o 14 % za první čtvrtletí (oproti lednu–březnu předchozího roku).

Značka Volvo naopak v Česku navýšila prodeje v uplynulém čtvrtletí oproti prvnímu kvartálu 2018 o 25 %, v březnu prodej vozů švédské automobilky na českém území dokonce ve srovnání se stejným obdobím loňského roku stoupl o naprosto rekordních 36 %.

Za první kvartál roku 2019 je tak Volvo s uvedeným 25% nárůstem prodeje třetí nejrychleji rostoucí značkou na trhu. Tento úspěch je o to cennější, že zbývající konkurenční prémiové značky zaznamenaly v uvedených obdobích značný prodejní pokles.

„Současné výsledky Volvo Cars na českém trhu se dají považovat za nejlepší v historii. Zároveň jsme dosáhli tržního podílu 1 %, což je naším dlouhodobým cílem,“ uvedla generální ředitelka Volvo Car ČR paní Šárka Heyna Fuchsová.

Za tuzemským úspěchem švédské automobilky stojí vedle standardní kvality prodejních i poprodejních služeb i širokého pokrytí dealerské sítě především zájem o nové modelové portfolio značky. Standardně je pak stále největší zájem o vozy typu SUV, z nich nejvíce o Volvo XC60, jež se ve svém segmentu stalo absolutním číslem jedna. Na dalších místech se pak „umístila“ Volva XC40 a XC90 (ve svých kategoriích oba na druhých pozicích v rámci celého trhu).

Stabilní růst společnosti a neustále rostoucí tendence prodejnosti vozů značky Volvo je velkým úspěchem jak generálního importéra Volvo Car Czech Republic, s. r. o., tak je rovněž zásluhou všech dealerství.

„Tento úspěch samozřejmě nespadl jen tak z nebe – je to výsledek dobré práce náš všech, zaměstnanců importu i dealerské sítě,“ dodala paní Heyna Fuchsová.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

Čtěte také: Světové výdaje na zbrojení rostou, vedou USA a Čína. Z první pětky vypadlo Rusko


Online zprávy Více

Názory Více

Vážení diskutující,
Echo24.cz chce umožnit svobodnou diskuzi, ale vyhrazuje si právo neukládat či mazat příspěvky urážlivé, vulgární, xenofobní, odkazy na jiné internetové stránky či takové příspěvky, které odporují obecné lidské slušnosti. Před vložením vašeho příspěvku prosím zkontrolujte, zda jste opravdu přihlášeni. V opačném případě se váš příspěvek ukáže jen na vašem monitoru, ale do diskuze se nezanese.