Staňte se mistrem kuchyně a navíc si díky Chefparade vydělejte

Chefparade na Fundliftu

Staňte se mistrem kuchyně a navíc si díky Chefparade vydělejteNOVÉ 2
Ekonomika

Chcete se stát mistrem kuchyně a navíc si i vydělat? Investujete do zážitkové a eventové firmy Cheparade, jejíž motto je přinášet lidem do života radost z dobrého jídla, výjimečných zážitků a příjemně stráveného času. Chefparade nyní na investiční platformě Fundlift poptává financování formou emise tříletých dluhopisů ve výši čtyři a půl milionu korun s úrokovou sazbou šest procent a výplatou úrokových plateb pololetně.

Společnost Chefparade působí na trhu od roku 2007 a s výrazným náskokem je největší školou vaření v České republice s tržním podílem zhruba 60 procent. Chefparade představuje silnou značku s vybudovanou širokou zákaznickou komunitou zaměřující se na nové trendy ve vaření, zdravém stravování a aktivním trávení volného času.

Již tento víkend, a to od soboty 26. srpna do 27. srpna můžete v zahradách Trojského zámku navštívit festival Foodparade organizovaný společností Chefparade. A investoři, kteří stihnout na platformě Fundlift do pátečního večera investovat, mají VIP vstup zdarma.

Hlavní činností Chefparade je pořádání kurzů vaření a firemních akcí, například teambuildingů. Společnost provozuje také obchod s kuchyňským vybavením Chefshop, organizuje oblíbený festival jídla a pití Foodparade a pořádá i akce pro děti, soukromé oslavy a party, nebo vaření pro turisty. Každoročně pak pod značkou Chefparade vznikají nové zajímavé projekty, díky kterým si společnost drží neohroženou pozici v segmentu kulinářských eventů.

V Týdeníku Echo a na EchoPrime se dozvíte více, získáte je zde.

„Chefparade je dlouhodobě nejúspěšnější škola vaření v České republice, která se těší neustále rostoucí oblibě. Společnost klade důraz na synergie svých projektů, díky kterým opakovaně oslovuje stejnou cílovou skupinu a každý nový projekt tak představuje významný potenciál pro další růst tržeb formou cross-sellu a up-sellu s minimálními náklady,“ uvádí CEO Fundliftu Radek Musil.

Chefparade na platformě Fundlift poptává financování na výstavbu a rozjezd nejnovějšího projektu – Chefparade Statek, který nabídne unikátní zážitkový prostor v prostředí venkova, kde si lidé vyzkouší přípravy jídla různými “outdoor” způsoby. Prostor statku bude koncipovaný jako vesnice, jehož středobodem bude velký stůl, u kterého se po přípravě a vaření všichni sejdou a spolu si vychutnají vlastnoručně připravené jídlo.

„Inspirací a motivací pro náš nový projekt Chefparade Statek jsou výsledky obdobného projektu sesterské Chefparade v Maďarsku, kde se statek těší velké oblibě a jednoznačně prokazuje, že po tomto inovativním způsobu skupinových akcí je silná poptávka,“ říká Marcel Vargaeštók, zakladatel Chefparade.

Projekt Chefparade Statek kombinuje silné stránky Chefparade, tedy její obrovskou základnu firemních zákazníků, silnou značku a škálovatelnost služeb. Společnost má dlouhodobá partnerství s velkými mezinárodními hráči z oboru, jako jsou například IKEA, Whirlpool, Fiskars, Weber nebo Tefal. Mezi její klienty pak patří celá řada českých poboček nejvýznamnějších světových korporátních institucí a největších českých společností. Chefparade Statek umožní nabídnout unikátní program pro dosavadní klienty a oslovit nové cílové skupiny, s cílem ještě více posilnit značku Chefparade a zvýšit ziskovost společnosti.

Čtěte také: Pražské letiště nechalo zpívat kuchaře a personál. A lidi to baví