Kompro video s Forejtem koupila i Babišova MAFRA

Kompromitující nahrávka

Kompro video s Forejtem koupila i Babišova MAFRAAKTUALIZOVÁNO
Domov

Echo24

Server Hlídací Pes nebyl jediným českým médiem, které zakoupilo kompromitující nahrávku ze soukromí dnes již bývalého šéfa hradního protokolu Jindřicha Forejta. Video zakoupilo i vydavatelství Empresa Media. A rovněž vydavatelství Andreje Babiše MAFRA, sdělil České televizi pro pořad 168 hodin zprostředkovatel, který video nabízel.

MAFRA se k zaslaným otázkám nevyjádřila. Vyjádření zkoušela marně zjistit i redakce deníku ECHO24.cz. Informace, že video s Forejtem si koupila i MAFRA či někdo z jejího okolí, totiž koluje v mediálním zákulisí již několik týdnů.

O Emprese informovala ČT již v sobotních Událostech s odkazem na svůj nedělní pořad o médiích Newsroom. V upoutávce oznámila, že video koupila také Empresa Media, která patří mediálnímu podnikateli Jaromíru Soukupovi a vydává mj. časopisy Týden či Instinkt.

„My jsme tu nahrávku získali. První věc, kterou jsme dělali, bylo samozřejmě ověřovat ty lidi, kteří nám to prodali. Takže my známe jejich jména i jejich důvody. Známe jejich historii a další věci,“ uvedl pro ČT výkonný ředitel Empresa Media Daniel Köppl.

Podle ČT ale ani to nemusí být konečný počet prodaných nahrávek. Aniž by tuto větu dále rozvedla. Nicméně již týdny se spekuluje minimálně o jednom dalším velkém vydavatelství, které video s Forejtem mělo údajně také zakoupit.

Kompromitující video, které Forejtovi patrně přitížilo, nabízela dvojice mužů více než měsíc několika pražským redakcím. S nabídkou na odkup videa s diskreditujícími záběry šéfa hradního protokolu se dvojice obrátila i na deník Echo24.cz. Redakce video odmítla koupit, protože o jeho publikování neměla zájem. Podobně odmítla záznam publikovat další média.